Laan door Hoevelaar 36
3931GK, Woudenberg
Nederland

Over mij
Over mij
Met 30 jaar ervaring in verschillende takken van de verzekeringsbranche weet ik tegen welke problemen jij als particulier, ondernemer of verzekeraar kunt aanlopen. Dankzij die kennis weet ik mijn klanten altijd op een goede manier te helpen. Daar worden zij blij van, maar ik ook. Klantgericht werken. Dát geeft mij voldoening!
Ingerold
De verzekeringsbranche heeft mij gekozen. Ik ben er als het ware ingerold. Toen ik aan het eind van de jaren 80 van de vorige eeuw van de havo kwam, en een baan vond als magazijnmedewerker, klom ik uiteindelijk op tot schadebehandelaar bij een verzekeraar.

Veel ervaring opgedaan
Daarna werkte ik enkele jaren bij een rechtsbijstandsverzekeraar, tot er een nieuwe kans op mijn pad kwam: ik kon aan de slag bij een makelaar in assurantiën voor transportbedrijven. Daar heb ik twintig jaar gewerkt en veel ervaring en een zeer brede kennis in verzekeringen opgedaan. Al ligt mijn expertise daardoor vooral bij bedrijven met grote wagenparken – zoals leasemaatschappijen, taxibedrijven en transportbedrijven – ik kan ook veel betekenen voor andere bedrijven, particulieren én verzekeraars.
Klant op nummer 1
Bij mij sta jij als klant op nummer 1. Ik vind het belangrijk dat mijn klanten goed worden bediend. Dat ze krijgen waar ze recht op hebben. En daarbij maakt het niet uit of het gaat om een particulier die met de verzekeraar steggelt over de polisvoorwaarden, of een groot transportbedrijf met een imposant wagenpark. Mijn passie ligt bij het helpen van mijn klanten. Hun problemen oplossen. Dat maakt mijn werk elke dag weer leuk.
Mijn meerwaarde voor jou
Doordat ik alle facetten binnen het verzekeringsland heb gezien, weet ik hoe er naar een klant wordt gekeken vanuit zowel het oog van de verzekeraar als vanuit de tussenpersoon. Ik weet als geen ander hoe de markt in elkaar steekt. Daar ligt mijn meerwaarde voor jou. Neem nu de schadestatistieken: een tussenpersoon gaat uit van de cijfers die de verzekeraar aanlevert. Maar als je daar op inzoomt, blijkt het nog weleens dat die cijfers niet up-to-date zijn. Wanneer je daar alert op bent, kan het je premie besparen. Die kennis vind je niet in een opleiding of in een boek. Dat is de ervaring die ik heb opgedaan in de praktijk.
Kan ik jou van dienst zijn?
Kan ik jou ook ergens mee helpen? Laat het me gerust weten. Vul het contactformulier in zodat ik kan inventariseren waarmee ik je van dienst kan zijn.

